Zmarnowanyurlop.pl

7 prostych kroków

1. Rób zdjęcia, nagrywaj filmy, dokumentuj wydatki i nieprawidłowości – to one staną się solidną podstawą Twojej reklamacji.

2. Odszukaj umowę - w niej znajdziesz szczegółowe informacje o sposobie i terminie zgłaszania uwag.

3. Poinformuj o nieprawidłowościach wykonawcę usługi (np. przewoźnika, hotel) i organizatora. Pamiętaj – piloci wycieczek mają również obowiązek przyjęcia Twoich zastrzeżeń.

4. Udokumentuj zgłoszenie – nie jest to wymóg prawny, jednak pamiętaj, że osoby przyjmujące Twoje uwagi mogą potem inaczej opisywać poszczególne zdarzenia.

5. Domagaj się od organizatora wykonania usługi zastępczej – to jego obowiązek. Taka zmiana świadczenia (np. zakwaterowanie w innym hotelu, inna wycieczka fakultatywna) nie może wiązać się dla Ciebie z dodatkowymi kosztami.

6. Żądaj od organizatora zapewnienia powrotu do miejsca, z którego zaczynałeś swoją podróż – jeżeli z uzasadnionych powodów, nie zgodzisz się na zmianę świadczenia i odstąpisz od umowy.

7. Po powrocie masz prawo ubiegać się o odszkodowanie, a także o zadośćuczynienie za zmarnowany urlop.

Skontaktuj się z nami.

Zleć nam sprawę.
Uzyskaj odszkodowanie.

Zamknij

Zmarnowanyurlop.pl

Zleć nam sprawę.
Uzyskaj odszkodowanie.
Zadzwoń
00 48 571 303 591
Napisz

Subscribe error, please review your email address.

Close

You're now subscribed, thank you!

Close

Wystąpił problem z wysyłką twojej wiadomości. Sprawdź czy wypełniłeś wszystkie wymagane pola formularza (zaznaczone trójkątem).

Zamknij

Dziękujemy, twoja wiadomość została wysłana. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą!

Zamknij